úterý 2. prosince 2008

všem rádcům

všem vám, kamarádíčkové, děkuju, ať už jste hlasovali z práce, z domova, z cibulek, z brna, berlína, sydney, floridy nebo londýnskejch doků, z mozzilly nebo z exploreru.

Schtjepánovi za to, že tu školu vlastně studuje dálkově se mnou, protože v každym výběru má prsty a detailní vhledy, Vendulce že jako správná spisovatelka vidí hnedka story a přiměla mě nedívat se na fotku s dědkama jako na úplně kýčovitou, K. za to, že mě nezklamala, když ocenila fotku se starým pánem, holčičkou a detail, Firštěpánovi za to, že mi svým výběrem hodným výtvarníka pomohl podívat se jinýma očima na fotografii číslo 11 s wicked týpkem přešlapujícím v bekovce na prahu warehousu, Lůce, že hlasovala u obou sérií, i když u druhý anonymně, ale já jí poznal podle skoro stejnýho času komentáře, Olze že překonala trauma a vyjádřila se k vizuálnu a její výběr se shoduje s výběrem avantgardního vizuálníka Firštěpána, takže na tom rozhodně nebude tak zle, jak se dělá, Husokachnovi, že hlasoval pro nejvíc fotek a že u bruslařů svým výběrem dokázal, že je Schtjepánův bratr, Honzikovi za to, že jako jediný vybral fotku číslo tři, asi proto, že na ní je holčička trochu bezradná a její matka něco kupující, vidím za tím vliv bukowskiho, kterej mu stále ještě leží na jeho nočním stolku v sydney....a na závěr děkuji tajmené/mu R, který pokud je tím, kým myslím, tak ať kouká hodit na blog storku o hässlich klukovi se samoopalovacím krémem....

a jak to teda vlastně dopadlo? Z brick lane jsem vybral 1 a 8, z bruslení B a D, líbily se 1, 8 a D, ale největší úspěch měl stejně prodavač praček osamocený mezi vyřazenými stroji na šedivé periferii.


díky!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

pedro promiň.... nečtu, nehlasuju, nežiju....tohle mi uniklo, ale stejně seš borec! -s- Napis kdy se vrátis ve ctvrtek. -S-