neděle 14. prosince 2008

na chvilku doma


jsem v praze, bolí mě hlava z rýmy a z toho, že se v českejch hospodách kouří.
jsem tu už tři dni a zejtra zas letím dál, ve středu v noci už budu mít nad hlavou jižní kříž...


máma mě přivítala svíčkovou a cukrovím, doma bylo teplo a pohodlná postel s peřinou, což jsem si užíval, jediný, co kalilo mojí náladu bylo, že jsem musel sedět celou noc u kompu a dopisovat nestihlý eseje, místo abych šel s kamarádama na pivo. další den jsem běhal po praze a snažil se vytisknout fotky, což se protáhlo na celou další noc (aspoň vím, že fotky v non stop copy general na senovážným budou stát dycky zahovno, protože jejich laserovka dělá žlutej přeliv. a taky jsem měl štěstí na dokonale povídkový noční tramvaje, což je dar, který jiným velkoměstům chybí). ve chvíli, kdy jsem brouzdal po stránkách fedexu a DHL jsem začínal být nervozní. ale spolužačka debbie "saved my ass", protože se nabídla, že mi to v Londýně vytiskne a odevzdá. hodní lidi eště existujou, říkal jsem si. no a tak...

praha dobrá, semlelo se to rychle a nechce se mi to popisovat...navíc když jsem se se spoustou z vás viděl. tak radši nahodim scany ze svýho prvního londýnskýho černobílýho negativu, abych ukázal, že necvakám jen na digitál když mám něco za úkol do školy :)

klasika click on pikčr...

Žádné komentáře: