středa 12. listopadu 2008

nemoci

všechno je nemocné.
už třetí den se snažím zbavit rýmy, která okupuje mojí hlavu, takže nejsem schopen jasně myslet, nesnáším to. piju čaj s citronem, koušu stroužky česneku, polykám pilule.
i počítač mám zavirovaný. na začátku toho byl nějaký malý vir. stahnul jsem si tedy jakýsi antivirák, ale z něj se vyklubal opravdu nebezpečný virus. malýho vira jsem se pak nějak zbavil. ale ten antivirák ne a ne dostat pryč. polský spolubydlící konrád dělá co může, ale bude se co nevidět stěhovat. sehnal práci v cambridge, chodí po domě, zpívá si a občas náhodně zahlásí "mám práci". doufám jen, že než odejde, zbaví můj počítač virů!
moje fotky jsou technicky netisknutelný. zjistil jsem to na dnešní lekci photoshopu s indickým maniakem Vishem. když se přiblíží, jsou plné šumu. měl jsem to špatně nastavený. zatracený digitální technologie. ještě že mám kolem sebe ty ajťáky. jsou to strážní andělé, oba víme, že jim to nikdy neoplatím, ale přesto mi pomáhaj.
proberu se z odpoledního spánku a vůbec se mi ten zavirovanej počítač nechce zapínat. přemýšlím, jak lidé trávili večery před příchodem počítačů a internetu. podívám se omluvně na svého Fukse a zapnu počítač.

Žádné komentáře: