středa 12. listopadu 2008

cíl

3:28 poslední dva roky jsem se tak nějak upíral k tomu sem odjet studovat a tady jsem doteď jaksi spokojeně vydechoval...až doteď, kdy jsem si uvědomil, že nevím, kde jsem se tady vlastně vzal. zásadní rozhodnutí se asi rodí v hlavě tak pozvolna a dlouhodobě, že když pak dojde k jejich uskutečnění, je těžké zpětně dohledat důvod a okamžik, kdy a proč k nim došlo. teoreticky se mi TEĎ v hlavě už nějakou delší dobu rýsuje cíl nový, tak jak to, že ho nedokážu pojmenovat?

počítač se konrádovi podařilo odvirovat, bolest hlavy a rýma ustoupily, krásně je na světě...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a co to bejvalo? schtj

Petr řekl(a)...

co? slovo bejvalo v textu neni, tak si nějak nevím rady s odpovědí :)

Anonymní řekl(a)...

але в мотту то йе.

Petr řekl(a)...

bejvaly horší fotky a lepší texty, teď je to naopak :)

Honz řekl(a)...

To bude tou rymou. A spinou Londyna. Tezky cil sis zvolil ;}

Anonymní řekl(a)...

No tak uz to v zivote chodi - mas cil, ktery Te zene dopredu, a jak jsi k nemu prisel, je uplne fuk. Ja si je stanovuju taky dost nahodne. Jo a taky uz jsem si obratem vyrobila novej, pote, co me presla dvoumesicni extaze z nove nabyte kultury.