středa 19. listopadu 2008

Jak jsem jel do Irska

Od sobotní půlnoci do pondělní půlnoci jsem byl v Irsku. Vyslala mě tam moje milá redakce. Takže jsem v sobotu večer svlékl číšnickou zástěru ve Štěpánově hospodě, oblékl sako a v lakýrkách, s diktafonem, foťákem a laptopem na zádech jsem vyrazil zjišťovat, co škod český prezident napáchal během své nedávné návštěvy zeleného ostrova.
Bylo to fajn. Ve chvíli, kdy jsem spal v hostelu s dalšími jedenácti lidmi, z nichž většina byla totálně nasračky, jsem si sice říkal, jestli jsem coby zvláštní zpravodaj nešel s ubytováním příliš pod úroveň, ale zase procházení se v lakýrkách po bahnitý pláži v dublinskym přístavu v neděli odpoledne jsem si fakt užíval...inu, mé oblíbené "vertikální cestování".
Slova mě poslední dobou nějak neposlouchají, takže radši už nic nebudu psát a nahodím pár fotek.
Koho by zajímaly písmenka, tak dnešní e15 nebo taky www.e15.cz :)

Žádné komentáře: