čtvrtek 17. prosince 2009

all things go

venku za oknem zase sněží, teda padá sleet neboli déšť se sněhem, hezký český výraz je taky plískanice. mám psát poslední sloupek a necítím v tomto ohledu žádný sentiment, naopak se mi do toho nechce naprosto klasicky. a tak nahrávám fotky a píšu na blog místo abych psal o tom, jak se britští odboráři z eurostaru, british airways a heathrow chystají stávkovat.

podařilo se mi trefit díru v mracích; tu hodinu a půl, co jsem strávil vycházkou do ikey pro vozík a tašky potřebný k dopravě věcí na viktorii, svítilo slunce. ale i tou cestou mi všechno dávalo jasně najevo, že nazdar, thats it, mate! game over, party skončila, jede se domů. šel jsem si naposledy vycvaknout fotogenickej panelák ve stonebridgi, ale místo něj tam byla díra obhnaná plotem a bagry. pak jsem šel dolů sluncem zalitou ulicí, proti mně dva policajti, podíval jsem se na ně a oba najednou mi řekli "ahoj". divný.

jdu psát ten sloupek. kdybyste měli dneska někdo cestu kolem, tak v československym báru na west hampstedě sedim od sedmi s půllitrem plzně u stolu, trocha bilancování, trocha loučení. all things go, jak zpívá sufjan stevens: tady.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

fotky dobry, vypada to, ze ses tam remeslu naucil. dobra rada na zaver: vyraz na viktorku o hodinu driv, londyn je svine, ze svejch sparu pousti nerad a ty, co mu chtej ukazat zada, na zaver urazene kouse.

schtj

p.s. co v utery vecer zajit k rotunde?

Petr řekl(a)...

v utery vecer se chystam do duplexu na vanocni vecirek mladý fronty. mozna byses mohl pridat, jako nekdejsi sloupkar. k tanci i poslechu bude hrat michal david, prej.

Klára řekl(a)...

ojoj, konec dalšího oblíbenýho blogu musím sledovat ze záznamu, přímej přenos zapadl do předvánočních závějí stresu...

Byla jsem zvědavá, jestli bude tvůj závěr taky trochu patetickej, to loučení k tomu přece tak svádí...ale ubránil ses (docela) hrdině, he...

party skončila a já volám: to all tomorrow's parties!